וילונות

אילו וילונות מתאימים לביתך? ‏

וילונות הם פריט דקורטיבי לחלונות שלרוב מתעלמים ממנו בעת בחירת טיפולי חלונות. לאנשים רבים יש רעיון מוטעה שווילונות הם רק לחדרי שינה. וילונות הם רב תכליתיים ומאוד שימושיים. ניתן להשתמש בהם במטבחים, בשירותים, במסדרונות ובחדרי מגורים, בין היתר.

וילונות מורכבים מכמה חלקים נפרדים. מוט הווילון הוא החלק הראשון. הן בדרך כלל ארוכות ומעוקלות וניתן לכוונן. כמה וילונות מגיעים מרופדים לגמרי, בעוד לאחרים יש בטנה אופציונלית.

החלק הבא של הווילון הוא החומר העקום או הבד שנמשך דרך החורים. לוחות אלה זמינים לרוב במגוון צבעים וסגנונות. יש גם בחירה של לוחות טהורים או מוצקים. וילונות טהורים הם בדרך כלל הסגנון הנפוץ ביותר, כפי שהם נותנים לחדר תחושה קלה יותר.

המוט מוחדר דרך מרכז הבד. הוא מתחבר לקצה העליון של וילונות. החלק השלישי נקרא פסגת הווילון. קטע זה יוצר שיא באור כאשר הווילונות נפתחים. כאן היית תולה את הווילונות כדי להשלים את הטיפול בחלון.

יש אנשים שמעדיפים להכין את הווילונות שלהם בעזרת בד מיוחד או לוחות קישוטים. באפשרותך ליצור תבנית משלך על ידי שימוש בכל לוחות בד או אמצעים אחרים שקושרים עם הנושא שלך. רק תזכור שהמפתח הוא טיפולי חלונות כדי לשפר את היופי של החדר. הם לא צריכים להתבלט משאר הרהיטים.

לרוב טיפולי החלונות כיום יש גם הערכה דקורטיבית שמתאימה לחלק העליון של הווילונות. האומץ יכול להיות עשוי משי או בד. המשי יפה וניתן ליצור אותו בצבעים ובדפוסים רבים. הוואלנס יכול לשמש כדי להתאים או לתאם עם וילונות וילונות. יש אנשים שאוהבים להשתמש בלוחות וילון עם ערך צבעוני, בעוד שאחרים אוהבים את ערך הבד המוצק המסורתי שנותן מראה נצחי יותר.

תצטרך לבחור את מוטות הווילון שלך וחומרה אחרת בעת בחירת וילונות. יש היום בשוק הרבה מוטות וילון נפלאים שעשויים ממתכת, עץ, זכוכית, או שילוב. יש אנשים שמעדיפים מוטות וילון וחומרה מסורתיים יותר. זכור כי המוטות והחומרה לא תמיד צריכים להתאים, כך שאם אתה מחפש מוט וילון עם קשת דקורטיבית עליו, אתה עדיין יכול למצוא את זה בכל קמעונאי מקוון.

הקישוט החזותי של הסלון שלך הוא הווילונות והווילונות. חשוב שהם ישלימו זה את זה. שימוש בלוחות כדי ליצור טיפול בחלון הוא דרך נהדרת לעשות את זה. לוחות קלים לטיפול ולבוא במגוון צבעים. אתה אפילו יכול לקבל אותם מותאם אישית עשה להוסיף מגע נוסף של התלקחות לבית שלך.

וילונות הם בחירה פופולרית כי הם מספקים פרטיות בלי להקריב יופי. וילונות טהורים מושלמים לטיפולי חלון במרפסת או בכניסה. הם עובדים נהדר ברוח, כמו גם במרפסת. וילונות תריס הם דרך נהדרת לספק פרטיות ולתת באור טבעי. תריסים יכולים לתת קצת אור דרך אפילו בחדרים הבהירים ביותר.

גוונים יכולים לשמש גם כתחליף לווילונות. גוונים מספקים יותר בקרת אור מאשר וילונות וגם שומרים על חום ואוויר קר מלהיכנס לחדר. גוונים יכולים להתבצע עם תוספת תמיכה מבנית כדי לשמור על אור בחוץ, בעוד לאחרים יש מסגרות פתוחות שמאפשרות אור פנימה והחוצה.

גוונים ותריסים רועשים הם עוד סוג פופולרי של טיפול בחלון. וילונות רועשים נראים כמו וילונות, אבל יש להם לוחות אופקיים ולא אנכיים. תריסים פופולריים גם בקרב בעלי בתים. מגוון תריסים זמינים בעיצובים שונים, מרקמים וצבעים שונים. ניתן להשתמש בתריסים כדי לשלוט בכמות ובעוצמת השמש שנכנסת לביתך, כמו גם בחום שנכנס לביתך בחודשי החורף.

לא משנה באיזה סוג של טיפול בחלון אתה מחליט על, אתה בטוח לרצות עם אפשרויות רבות כיום. האריגים, הצבע והמרקם של הווילונות והגוונים גדלו יחד עם הפופולריות של עיצוב הפנים. יש מבחר גדול של אריגים, כולל קוטונים, פוליאסטר וקטיפה בין השאר. גוונים, תריסים, ושלל יכול לתת הבית שלך מבט נצחי. אתה יכול להוסיף אלגנטיות לעיצוב הפנים שלך על ידי בחירת וילונות או גוונים התואמים את העיצוב.